AdWords - LINKI SPONSOROWANE:

Kampania reklamowa w internecie powinna być odpowiednio widoczna, skuteczna i elastyczna, aby mniejszym kosztem, łatwiej i szybciej można było zmieniać reklamowany produkt lub usługę w zależności od potrzeb i okoliczności.

pozycjonowanie na całej ziemi
Jak to działa? Kampania AdWords w Google jest bardzo efektywną formą reklamy internetowej, dzięki czemu strona internetowa może od razu pokazać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w formie linków sponsorowanych.

Zamówienie i opłaty

Cena za kliknięcie zależy od konkurencji na dane słowo kluczowe. Miejsce linku sponsorowanego zależy od wybranego pakietu. Oferujemy trzy pakiety: mini, medium i max.


Oprócz standardowych pakietów kampanii reklamowej istnieje możliwość doboru odpowiedniego INDYWIDUALNEGO PAKIETU (mniejszego lub większego). Dobór takiego pakietu jest BEZPŁATNY.


PAKIET MINI

  • max. 10 słów kluczowych
  • pozwala na dłuższy czas wyświetlania
  • analiza konkurencji
  • nie koniecznie pozycja najwyższa
  • koszt kliknięcia jest najniższy


PAKIET MEDIUM

  • max. 40 słów kluczowych
  • wysoka pozycja przy optymalnych kosztach
  • specjalista zarządza kosztami, tak aby pozycja była najwyższa
  • koszt kliknięcia jest optymalny


PAKIET MAX

  • max. 200 słów kluczowych
  • pierwsza pozycja
  • specjalista zarządza kosztami, tak aby pozycja była najwyższa
  • szansa na nagrodę - link na specjalnym wyróżnionym tle, usytuowany ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania
  • koszt kliknięcia jest najwyższy